Skip to content
Carrer del Carme, 47. 08001 Barcelona info@onomastica.cat

Congrés internacional: Names in the Ecomomy IV


Del 14/06/2012 al 16/06/2012

Organitzat per l’Escola d’Economia de la Universitat de Turku. Tindrà lloc del 14 al 16 de juny de 2012 a Turku, la ciutat més antiga de Finlàndia i Capital Cultural Europea 2011.
 

Tema del congrés: Names and cultures in a commercial environment.

Comitè organitzador: Adjunct professor Paula Sjöblom, chair; Assistant professor Ulla Hakala; Adjunct professor Terhi Ainiala; Education and research secretary Birgit Haanmäki
 

Comitè científic: Dr Terhi Ainiala (Research Institute for the Languages of Finland, Helsinki); Dr Ulla Hakala (University of Turku, Turku School of Economics); Dr Katharina Leibring (Institute for language and folklore, Uppsala); Dr Elwys De Stefani (Berne University); Dr Paula Sjöblom (University of Turku, Turku School of Economics)
 

La convocatòria acceptarà comunicacions i pòsters. Les propostes de comunicació hauran de tractar sobre els noms de productes, noms d’empresa, de marca i altres noms propis vinculats a l’economia o el món empresarial, des del punt de vista onomàstic, sociolingüístic, psicolingüístic, semàntic, legal, cultural o del màrqueting. La llengua oficial del congrés és l’anglès.
 

Presentació de resums
Si voleu presentar una comunicació heu d’enviar el resum a NITE4@tse.fi abans del 30 de setembre, amb un màxim de 400 paraules explicant els objectius de la vostra recerca. El comitè científic estudiarà la proposta i comunicarà l’acceptació el desembre de 2011.
 

Inscripcions: fins al 15 d’abril de 2012. Preu: 120 € (preu per a estudiants 90 €).

http://www.tse.fi/EN/units/otherunits/names-in-the-economy/Pages/NITE4.aspx

 
 

Dates importants
Finals d’abril 201: Call for papers
30 Setembre 2011: Data final de les propostes
Desembre 2011: Notificació d’acceptació. Informació I programa preliminar
15 abril 2012: Termini d’inscripció I pagament 
14–16 juny 2012: Congrés 
15 juliol 2012: Termini per a la presentació de l’article a publicar
30 setembre 2012: Notificació dels articles acceptats
31 octubre 2012: Termini per a la presentació dels articles finals
Gener-febrer 2013: Publicació
 
 
Programa del congrés: Names in the Ecomomy IV


·         Irmeli Rytkönen (Managin Director, Gigantti Oy)  Naming a corporation after the cultural market. Case Gigantti                   
·         Nicholas Adjouri (Adjouri GmbH). The Secrets of Brand Names – Do’s and Dont’s                                  
·         Ann-Karin Koskinen (Marketing Director, Moominworld Ltd.). Contemplating cultural differences in international marketing
·         Nicholas Ind, (Oslo School of Management). Together. Language and Creativity in an Online Brand
·         Paula Sjöblom (University of Turku).  Lumia by Nokia, iPhone by Apple. Global or local features in
 

 

Back To Top